CYY00624

Optagelse

På denne side kan du ansøge om at bo på kollegiet.

CYY00938

Ansøg om at bo på kollegiet

Ansøgningsfristen til kollegiet er 20. februar i det år, man ønsker optagelse. Alle ansøgere får besked om optagelse senest 1. marts. Ansøgninger som er modtaget efter ansøgningsfristen kan komme i betragtning, hvis der er ledige pladser på kollegiet og plads på den ønskede uddannelse på skolen.

Udfyld skemaet nedenfor.

Vær opmærksom på, at jpng- og png-filer maksimum kan fylde 20mb og pdf- og docx-filer maksimum kan fylde 25mb.

Har I spørgsmål eller oplever I problemer med ansøgningsskemaet, er I velkomne til at kontakte skolen på 8662 0655 eller vibkat@vibkat.dk.

Grundlæggende informationer

Informationer om ansøgeren
Optagelse i skoleår
Nuværende skole
Vedhæft
Tilladte filtyper: JPG eller PNG

Karakter info

Du skal med ansøgningsskemaet medsende dine karakterer. Hvis du har afsluttet 9. klasses afgangseksamen skal det medsendes ellers bedes du medsende de senest modtagne karakterer. Går du i skole i udlandet eller har du ikke modtaget karakterer endnu fra din efterskole, skal du medsende karaktererne fra din skole i udlandet. Er der spørgsmål hertil bedes du som ansøger til PreIB eller IB kontakte IB-koordinator Mads Fedder Henriksen på mf@vibkat.dk, som ansøger til STX bedes du kontakte uddannelseschef Anders Høgenhaug Johnsen på ah@vibkat.dk.

Informationer om ansøgerens forældre/værge

Mor